Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

amateuries

kai na pou lete eipa na kanw k egw na blog, gt savvato vrady apopse kai ekei pou ka9omoyn kai variomoun kai dn eixa ti na kanw (gt dn 9a vgw gt evgala 2 fronimites prox9es kai no kefia) kai periplaniomoyn sto fb diavasa to blog tou filoy kathleen http://hellyeha.blogspot.com/ kai lew -dn kanw k egw ena? e kai na mai loipon.

eimai o filos aidan ροβέρτος  apo tous 2 pappoudes mou (leme twra) alla gia tous filus kwstas HAHAHA plaka kanw vevaia to alh9ino moy onoma einai ririkos
h mera shmera hto polu epoikodomhtikh shkw9ika smr stis 7misi gia na parw hapi gia 9uroeidh kai antiviwsh gia fronimites kai apokoimh9hka kai phra tin antiviwsh 1 wra meta kai ksanaksupnhsa kai meta dn me epiane ypnos kai tsadistika.
katevhka zakyn9o /gia na psifisw ypoti9etai/ alla dn asxoloymai me oles autes tis malakies opote mallon katevhka perissotero gt mou ta prhksan kai h9ela na vgalw kati foto gia mia ergasia gia tin sxolh. allh oreksh dn eixa na taksideyw me to magoulo (ligo) prismeno, me tous parakmiakoys tupades tou Ktel kai  me tin mana m na gelaei me tis vlakeies poy tis lew-ti travaei k auth alla mana einai mono mia--asxeto alla m arese kai to eipa
prwth mera stin zak lpn meta apo kairo kai kanenas en9ousiasmos opws pada me phre thl h kollhth mou na pame gia cafe kai to kinito mou kollhse kai dn tin akouga kai ta phra stin krana alla eimai tsakalos egw opws leei kai o filos milko kai dn masaw kai tin phra apo to sta9ero mpas kai kataferoume kai sunennoh9oume pragma dyskolo genikotera. tlk vghkame kai ola htan ws sunh9ws-typakia wannabe*someone me kagkourika Dsquared kai fake D&G me terastia grammata gia na deixnoun oti exoyn leftakia na ta agorazoun (xestikame kiolas) kai gomenes me yfos xiliwn kardinaliwn kai kala kapoies eimaste. parolauta eida na kukloforei kai Michael Kors pragma oxi asxhmo dioti dn einai kako na ma9ainoume kai kamia allh marka ektos apo Armani, D&G kai Burberry. egw foresa H&M kai Zara kai s opoion aresw
(to roloi einai tis marias btw)
kala ola auta alla egw dn mporousa na milhsw polu kai opote miloysa kai geloysa mou traviotan to magoulo logw fronimith alla xesthka eixa stin tseph mou Ponstan wste na mporesw na ta katevasw etsi kai ponesw se anypopto xrono.meta apo 856486548654973943 wres fygame apo kei (eixe piastei h opis9ia perioxh mas dn phgaine allo) kai periplanh9hkame eis ta kentrika shmeia tis zakyn9ou kai tlk ksanaphgame gia cafe alla egw dn hpia tpt gt variomoyn ekana pleksida ta mallia tis aggelikis-oxi kai h kaluterh ths alla ola okay.
afoy periplanh9hkame ki allo parathrhsa oti to nhsi diakatexetai apo proeklogiko pyreto me arketh sugkentrwsh kosmoy se polla proeklogika kedra (pali kala gt an dn htan ekloges 9a htan erhmia eidame kai ligo kosmo). ws loipon enhlikas kai en dunamei poliths pou pshfizei anarwth9hka : 9a kanoun tpt ola ayta ta diamantia pou katevainoun h 9a mas katsoun pali sto sverko kai 9a fane osa mporoun kai adegeia? lene oti twra pou 9a yparxei mono enas dhmarxos se olh thn perifereia 9a einai kalutera alla poios to egguatai? to nhsi paei kata diaolou edw kai xronia kai ta megala kefalia prospoiountai oti dn to prosexoun. alla vevaia - ti na proseksoun efoson ta tameia einai adeia? koitane mipws fane otidhpote exei apomeinei. posws me endiaferei vevaia egw me9aurio 9a mai a9ina kai dn 9a vlepw pws katanthse to nhsaki mas alla 18 xronia edw to ponaw pws na to kanoyme. anyway as elpisoume oti mia lemonia 9a an9isei stin geitonia meta tis ekloges opws leei kai to gnwsto asma (peran tis genikoterhs katastashs sto ellanta)
ka9ws loipon periplaniomastan k egw skeftomoun ola touta skane muth sto dromo 2 gkomenes - h mia tigka sti xrusoskonh kai me arketa peritta paxakia kai h allh me enan terastio kefte sto kefali pou upoti9etai oti htan kotsos/pou pas agaph mou? aposuntonistika vevaia opws katalavainete kai to mualo mou periplanh9hke edw ki ekei meta ws sunh9ws kai skeftomoun oti 9a faw soypa gia vraduno kai ksenerwna olo kai perissotero apo stigmh se stigmh.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου